Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

FAQ

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli potrzebujesz więcej informacji – skontaktuj się z nami.

Zamówienie

1. Jak złożyć zamówienie w aptece internetowej?

Wystarczy 5 kroków: 1 – dodaj produkty do koszyka, 2 – sprawdź zawartość koszyka, 3 – uzupełnij potrzebne informacje (logując się na konto lub robiąc szybkie zakupy bez rejestracji), 4 – wybierz sposób płatności i dostawy, 5 – na końcu potwierdź wszystkie informacje, aby opłacić zamówienie online lub przy odbiorze.

Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: Jak zamówić?

2. Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?

Do niczego Cię nie zmuszamy. Możesz zrobić szybkie zakupy bez rejestracji – nie ma problemu. Takie zamówienie zrealizujemy tak samo szybko, jak te złożone przez zalogowanych użytkowników. Za to założenie konta w aptece internetowej daje Ci więcej udogodnień, np. widzisz statusy zamówień, ich dokładną historię i śledzisz przesyłkę. Decyzja należy do Ciebie.

3. Jak mogę anulować lub zmienić swoje zamówienie?

Zmienić zawartość koszyka zakupowego możesz samodzielnie do momentu potwierdzenia zakupu. Jeśli już potwierdziłeś zakup, a zamówienie nie zostało jeszcze skompletowane, skontaktuj się z nami.

4. Jak sprawdzić status zamówienia?

Jeśli masz konto wystarczy, że po zalogowaniu wejdziesz w „Mój panel” i wybierzesz „Historię zamówień”. Poza tym, otrzymasz też powiadomienia mailowe z informacją o aktualnym statusie Twojego zamówienia.

5. Jaki otrzymam dowód zakupu?

Wraz z zamówieniem przesyłamy paragon lub fakturę VAT. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, zaznacz taką opcję przy podawaniu danych do wysyłki i podaj niezbędne dane.

6. Komu przysługuje ulga podatkowa na leki?

Odliczenie od podatku przysługuje Ci, jeśli jesteś osobą niepełnosprawną lub opiekunem takiej osoby.

Aby skorzystać z ulgi na leki jako osoba niepełnosprawna, powinieneś posiadać jeden z wymienionych niżej dokumentów:

  • orzeczenie o zakwalifikowaniu przez organy orzekające do jednego z trzech stopni niepełnosprawności, określonych w odrębnych przepisach;
  • decyzję przyznająca rentę z tytułu całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy, rentę szkoleniową, albo rentę socjalną;
  • orzeczenie o rodzaju i stopniu niepełnosprawności osoby, która nie ukończyła 16. roku życia, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.

Z ulgi podatkowej na leki możesz skorzystać również, jeśli na Twoim utrzymaniu pozostają osoby niepełnosprawne: małżonek; Twoje dzieci i przysposobione; obce dzieci, które wychowujesz; pasierbowie; rodzice; rodzice Twojego małżonka; rodzeństwo; ojczym; macocha; zięciowie i synowie – pod warunkiem, że w roku podatkowym dochody tych niepełnosprawnych osób nie przekraczają 9 120 zł.

Jeśli masz szczegółowe pytania, najlepiej będzie, jeśli skontaktujesz się ze swoim urzędem skarbowym.

Płatności

1. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Możesz dokonać płatności online za pośrednictwem szybkiego przelewu PayU (przedpłata, karta kredytowa), wybrać przelew zwykły lub zapłacić przy odbiorze przesyłki.

Więcej informacji znajdziesz tutaj: Formy płatności

2. Kiedy przelew zostanie zaksięgowany?

Szybkie przelewy PayU księgowane są automatycznie, czyli docierają do nas w kilka sekund. Jeśli zależy Ci na szybkiej realizacji zamówienia, wybierz tę formę płatności.

W przypadku przelewu zwykłego termin zaksięgowania wpłaty zależy od banku, w którym masz konto. Zwykle księgowanie płatności trwa do 2 dni roboczych.

W momencie, gdy środki zostaną zaksięgowane na koncie, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.

3. Do kiedy mogę zapłacić za zamówienie?

Płatności online możesz dokonać do 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie zostaje anulowane.

4. Co zrobić, jeśli płatność w PayU się nie powiodła?

W razie problemów, skontaktuj się z nami. Prosimy, nie dokonuj zwykłego przelewu bez wcześniejszego kontaktu z nami.

5. Do kiedy mogę zamienić paragon na fakturę?

Jeśli chcesz zamienić paragon na fakturę, daj nam znać. Mamy na to 3 miesiące, licząc od końca miesiąca, w którym dostarczono przesyłkę lub otrzymano zapłatę. Faktury wystawiamy także dla sprzedaży zwolnionej z podatku VAT.

Wysyłka i dostawa

1. Jak szybko wysyłacie przesyłkę?

Zamówienia złożone w dni robocze do godz. 15.00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia.

Zamówienia złożone w pozostałe dni (soboty, dni wolne lub święta) wysyłamy w następnym dniu roboczym.

Zamówienia opłacane online wysyłamy w takich samych terminach, jeśli wpłata zostanie zaksięgowana przed godz. 15.00. Dlatego w przypadku płatności online polecamy złożyć zamówienie wcześniej.

Termin dostawy zależy od wybranego przez Ciebie przewoźnika. Tutaj znajdziesz informacje o terminach dostawy: Koszty i czas dostawy.

2. Jakie są koszty i formy dostawy?

Przesyłki wysyłamy kurierem DPD. Kiedy paczka opuści magazyn, otrzymasz powiadomienie mailowe.

Koszty dostawy zależą od tego, jaki wybrałeś sposób płatności oraz od kwoty zamówienia. Dokładnie opisaliśmy je w zakładce Koszty i czas dostawy.

Darmowa dostawa przewidziana jest dla zamówień od 199,99 zł.

3. Kiedy przesyłka zostanie doręczona?

Czas realizacji zamówienia, za pośrednictwem kuriera DPD, wynosi 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. Najczęściej paczka doręczana jest następnego dnia od daty otrzymania powiadomienia o wysyłce.

Kurier nie ma obowiązku dzwonić do Ciebie przed doręczeniem paczki. Dlatego, przy składaniu zamówienia, najlepiej podać adres, pod którym będziesz obecny w godz. 8.00-16.00.

4. Czy mogę przełożyć wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?

Tak. Możesz ustalić późniejszy termin do momentu, gdy przesyłka nie została przekazana kurierowi. Jeśli Twoje zamówienie jest już realizowane (otrzymałeś od nas powiadomienie mailowe) i chcesz opóźnić wysyłkę, skontaktuj się z nami. Wtedy odłożymy wysyłkę paczki maks. do 7 dni roboczych.

5. Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

Aktualnie realizujemy dostawę zamówień tylko w dni robocze.

6. Czy wysyłacie paczki za granicę?

Aktualnie dostarczamy paczki tylko na terenie Polski.

7. Skąd będę wiedzieć, czy przesyłka została wysłana?

Otrzymasz od nas powiadomienie mailowe informujące o każdym etapie realizacji zamówienia. Jeśli masz konto w naszej aptece internetowej, zajrzyj do „Mojego panelu” i „Historii zamówień”. Tam znajdziesz informacje o statusie zamówienia.

8. Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Nie. Przesyłki dostarczamy wyłącznie pod adres wskazany przez Ciebie w formularzu dostawy.

Zwroty i reklamacje

1. Czy wszystkie produkty mogę zwrócić?

Leki możesz zwrócić tylko w przypadku wad jakościowych lub jeśli zostały źle wydane. Inne produkty, których nie można zwrócić to:

  • produkty żywnościowe (w tym suplementy diety): jeśli ich fabryczne opakowanie zostało w jakikolwiek sposób naruszone, zwłaszcza przez otwarcie,
  • kosmetyki i dermokosmetyki: jeśli ich fabryczne opakowanie zostało w jakikolwiek sposób naruszone, zwłaszcza przez otwarcie,
  • produkty sprzedawane w promocji z krótkim terminem ważności.

Zasady zwrotów produktów z apteki internetowej szczegółowo opisaliśmy w zakładce Zwroty i reklamacje.

2. Jak mogę zwrócić towar?

Poinformuj nas o tym, że chcesz odstąpić od umowy. Możesz skorzystać z gotowego formularza zwrotu, a także powiadomić nas mailowo (reklamacje@eapteka.pl) lub telefonicznie (22 100 85 99). W zgłoszeniu podaj: numer zamówienia, datę zakupu, opis produktów i swoje dane kontaktowe. Dla ułatwienia przygotowaliśmy Formularz zwrotu. Następnie odeślij produkty i oczekuj na zwrot płatności.

Więcej informacji znajdziesz tutaj: Zwroty i reklamacje.

3. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy?

Poniesione przez Ciebie płatności zwracamy w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktu.

4. Jak mogę złożyć reklamację?

Złóż reklamację wypełniając prosty formularz reklamacyjny. Możesz również zgłosić reklamację drogą elektroniczną (reklamacje@eapteka.pl) lub telefoniczną (22 100 85 99). W tym celu podaj potrzebne informacje:

  • numer zamówienia
  • datę zakupu
  • opis produktów
  • krótki opis powodu reklamacji
  • proponowaną formę rozwiązania problemu
  • dane kontaktowe

 Dla ułatwienia tego procesu przygotowaliśmy Formularz reklamacyjny. Odeślij produkty, a my, po rozpatrzeniu reklamacji, skontaktujemy się z Tobą.

Więcej informacji znajdziesz tutaj: Zwroty i reklamacje.

5. Na jaki adres odesłać paczkę w przypadku reklamacji lub zwrotu?

Paczkę odeślij na adres:

Med-Pharma Sp. z o.o.
ul. Łubińska 1A
05-532 Łubna

z dopiskiem „Zwrot towaru” lub „Reklamacja towaru”.

6. Co mam zrobić, jeśli paczka wygląda na uszkodzoną podczas transportu lub wydaje mi się, że była otwarta?

Kurier DHL: upewnij się, czy zawartość paczki jest uszkodzona. Paczkę możesz obejrzeć dokładniej po uregulowaniu płatności za przesyłkę oraz podpisaniu dokumentów przewozowych. Jeśli przesyłka faktycznie została uszkodzona, spisz w obecności kuriera protokół szkody, a następnie wypełnij formularz dostępny na stronie www.dhl24.pl (po założeniu konta) w zakładce „Reklamacje Dyspozycje”. Reklamację zgłoś w terminie 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.

7. Co mam zrobić, jeśli przesyłka jest uszkodzona, ale w obecności kuriera nie został sporządzony protokół szkody?

Jeśli po odejściu kuriera zorientowałeś się, że przesyłka jest uszkodzona, szybko skontaktuj się z firmą kurierską DHL (tel: +42 634 53 45) i zgłoś chęć sporządzenia protokołu szkody. Przyjedzie kurier, abyś mógł w jego obecności sporządzić protokół szkody. Towar zapakuj w te same materiały, w których do Ciebie dotarł – to ułatwi pozytywne rozpatrzenie reklamacji. Na zgłoszenie reklamacji masz 7 dni kalendarzowych.

8. Co zrobić, gdy zawartość paczki jest niekompletna?

Przede wszystkim, sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera. Jeśli zauważysz, że czegokolwiek brakuje w Twoim zamówieniu, sporządź przy kurierze protokół szkody i szybko poinformuj nas o zaistniałej sytuacji.

Moje konto

1. Jakie są korzyści z założenia konta w aptece internetowej?

Zakupy dla zarejestrowanych klientów są prostsze i dają więcej możliwości, np. widzisz statusy swoich zamówień, ich szczegółową historię i na bieżąco śledzisz przesyłkę. Z własnym kontem masz również dostęp do specjalnych przywilejów, tj. zniżki na asortyment z apteki internetowej.

2. Jak założyć konto w aptece internetowej?

W prawym górnym rogu kliknij przycisk „Zaloguj się”, a po jego rozwinięciu „Załóż konto”. Następnie uzupełnij krótki formularz. Otrzymasz maila z prośbą o potwierdzenie założenia konta. Po potwierdzeniu możesz od razu dokonać pierwszych zakupów i mieć dostęp do wszystkich korzyści, jakie daje założenie konta w naszej aptece online.

3. Co mam zrobić, gdy zapomniałem hasła?

Logując się na stronie eapteka.pl kliknij „Zapomniałem hasła”. Wpisz adres e-mail, na który chcesz otrzymać nowe hasło. Następnie „Zresetuj hasło”. Na Twój e-mail wyślemy wiadomość z odnośnikiem umożliwiającym zresetowanie starego hasła.

4. Jak mogę zmienić dane podane przy rejestracji?

Bardzo prosto – zaloguj się na swoje konto, wejdź w „Mój panel” i zmień dane.

5. Gdzie mogę sprawdzić historię zamówień?

Zaloguj się na konto, wejdź w „Mój panel” i „Historię zamówień”.

Kontakt

1. Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?

Konsultanci są dostępni pod adresem mailowym: info@eapteka.pl oraz numerem telefonu: 22 100 85 99, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.

2. Jak mogę skontaktować się z farmaceutą?

Farmaceuta jest do Twojej dyspozycji pod numerem telefonu: 22 100 85 99, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.